خبرگزاری کار ایران

۲۱ پرونده زمین‌خواری در ۶ ماه

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۴۳

در نیمه نخست سال جاری ۲۱ پرونده زمین‌خواری کشف و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند / تعداد متهمان دستگیر شده پرونده‌های زمین‌خواری ۱۰ نفر بوده است.

رییس پلیس آگاهی گلستان از کشف ۲۱ پرونده زمین‌خواری به ارزش ۳۰۹ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمدرضا اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان بیش از ۴۷ میلیارد ریال قاچاق کالا و ارز کشف شده است.

وی ادامه داد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا و ارز در این مدت یک هزار و ۹۰۵ پرونده بوده و این در حالی است که در سال گذشته یک هزار و ۱۶۹ پرونده تشکیل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به عزم پلیس آگاهی برای برخورد با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۲۱ پرونده زمین‌خواری کشف و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

اکبری اضافه کرد: تعداد متهمان دستگیر شده پرونده‌های زمین‌خواری ۱۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به متراژ زمین‌ها متذکر شد: این زمین‌ها به مساحت ۸۳ هزار و ۷۵۷ متر مربع بوده که دارای ارزشی معادل ۳۰۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری چهار پرونده تسهیلات بانکی غیرمجاز با استفاده از سیستم نظارتی پلیس آگاهی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس آگاهی گلستان و بررسی تخصصی کشف و مورد رسیدگی قرار گرفت.

اکبری متذکر شد: در راستای رسیدگی به این پرونده‌ها پنج متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۱۹۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۸۷ هزار ریال بوده است.

این مقام انتظامی استان همچنین به کشف دو پرونده اختلاس در شش ماه نخست سال جاری در استان خبر داد و افزود: در این دو پرونده دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان ابراز داشت: ارزش ریالی این دو اختلاس نیز ۲ میلیارد و ۶۱۰ هزار ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز