خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تمبر یادبود شهدای نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۶۴

مجاهدان فی سبیل الله دارای صفاتی چون ایمان، شهامت، شجاعت، اخلاص و پایکدامنی، استقامت و صبر و ستم ستیزی هستند و همه این ویژگی‌ها در فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا مشهود است.

تمبر یادبود شهدای ناجا و سند هویت و شناسنامه شهید خوش‌نژاد، اولین شهید ژاندارمری از قم رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، از تمبر اختصاصی شهدای نیروی انتظامی استان قم و شناسنامه شهید محمد خوش‌نژاد، اولین سرباز شهید قمی نیروی انتظامی با حضور خانواده معظم شهید، رونمایی شد و سند هویتی شهید خوش‌نژاد نیز پس از رونمایی، تحویل خانواده معظم وی شد.

تقدیر از پنج برگزیده قرآنی، ورزشی، علمی، ایثارگری و نماد صحت و سلامت کارکنان نیروی انتظامی استان و اجرای سرود اوج اقتدار توسط گروه موزیک معاونت اجتماعی بخش دیگری از این مراسم بود.

فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم طی سخنانی ابراز کرد: کارکنان نیروهای مسلح و بخصوص نیروی انتظامی به جهت تبعیت و امتثال امر فرماندهی معظم کل قوا، تاثیرپذیری بهتر و بیشتری از روحیات معظم له دارند و همین ویژگی تمایز خاصی را در نیروهای مسلح نسبت به سایر دستگاه‌ها ایجاد کرده است.

سردار کاظم مجتبایی با اشاره به تعبیر «مجاهدان فی سبیل الله» در کلام فرماندهی معظم کل قوا، افزود: مجاهدان فی سبیل الله دارای صفاتی چون ایمان، شهامت، شجاعت، اخلاص و پایکدامنی، استقامت و صبر و ستم ستیزی هستند و همه این ویژگی‌ها در فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا مشهود است.

در این مراسم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای مسئولین، ایجاد رضایتمندی در مردم از نظام و حاکمیت با اجرای صحیح قانون است، اظهار کرد: باید خادم مردم باشیم و در مقابل متجاوزان ایستاده و با آنان برخورد کنیم.

احمد امیرآبادی فراهانی ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی، اجرایی شدن بودجه مصوب مجلس در خصوص نیروهای مسلح از سوی دولت، اصلاح قانون استخدامی نیروی انتظامی و ارتقاء شاخصه‌های امنیتی و انتظامی استان را از موارد پیگیری شده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

شهید محمد خوش نژد متولد سال ۱۳۳۸ در قم است که در ۱۴ دیماه سال ۵۹ در جاده آبادان ماهشهر به شهادت رسید و نامش در زمره اولین شهدای ژاندارمری از قم ثبت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز