خبرگزاری کار ایران

دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۱۲

متهم بلافاصله دستگیر و اذعان کرد حدود ۱۶ مرتبه از طریق نمایندگی بیمه در استان‌های مختلف اقدام به اخذ وجوه ۱۰ میلیون ریالی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در این استان خبر داد و گفت: متهم پس از کلاهبرداری از شرکت بیمه در ۱۶ استان کشور، در قم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مهدی قدمی» در این رابطه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتمال جعل مدارک بیمارستانی و کلاهبرداری از یکی از شرکت‌های بیمه موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه طی یک قرار صوری و دعوت متهم به شرکت مذکور جهت اخذ حق بیمه درمان، نامبرده با پرونده و صورتحساب بیمارستان برای دریافت هزینه سنگ شکن کلیه حاضر شد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان سپس از اصالت مدارک ارائه شده و حضور متهم و خانواده‌اش به بیمارستان جهت انجام عمل درمانی استعلام صورت گرفت که موضوع توسط عوامل بیمارستان انکار شد.

سرهنگ قدمی اضافه کرد: سپس متهم بلافاصله دستگیر و اذعان کرد حدود ۱۶ مرتبه از طریق نمایندگی بیمه در استان‌های مختلف اقدام به اخذ وجوه ۱۰ میلیون ریالی کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه وی به صراحت به بزه انتسابی و کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف و بیان کرد به دلیل مشکلات مالی اقدام به ساخت امهار پزشک اورولوژی و بیمارستان و بخش سنگ شکن بیمارستان کرده و با جعل دست خط پزشک و صورتحساب درمانی از این طریق اقدام به اخذ هزینه درمانی از شرکت بیمه کرده‌ام.

قدمی گفت: پس از اخذ اظهارات متهم، وی به انضمام پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان و در ‌‌نهایت راهی زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز