خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر طی ۲ هفته

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۳۷

طی این مدت ۷۱ کیلوگرم شیشه و ۲۷۷ کلیوگرم مواد پیش‌ساز نیز کشف شده است و مجموع کشفیات نیز به صورت کنترل محورهای مواصلاتی، تعامل اطلاعاتی و گشت‌زنی بوده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۴ تن و ۴۳۱ کیلو انواع مواد مخدر طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۶۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، «علیرضا جزینی» با بیان این مطلب گفت: کل کشفیات موادمخدر طی دو هفته گذشته ۴ هزار ۴۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر بوده که ماده مخدر تریاک با ۲ هزار و ۸۷۵ کیلوگرم، هروئین با ۴۷۹ کیلوگرم، مرفین با ۳۷۱ کیلوگرم و حشیش با ۳۵۷ کیلوگرم بیشترین مقدار کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۷۱ کیلوگرم شیشه و ۲۷۷ کلیوگرم مواد پیش‌ساز نیز کشف شده است و مجموع کشفیات نیز به صورت کنترل محورهای مواصلاتی، تعامل اطلاعاتی و گشت‌زنی بوده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد اظهار داشت: استان‌های فارس و مازندران به ترتیب با کشف ۶۰۹ کیلوگرم و ۴۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک بیشترین مقدار کشفیات را طی این مدت داشته‌اند. همچنین در این مدت ۶۷ قاچاقچی دستگیر شده‌اند که ۳ نفر از آنان زن بوده‌اند.

جزینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای ارتقاء سطح دانش آحاد مختلف جامعه در امر پیشگیری از اعتیاد و برای بهره‌گیری مناسب از ظرفیت روحانیون، کارگاه آموزشی سه روزه تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد برای ۵۰ نفر از روحانیون مستقر در زندان‌های کشور برگزار شد و با همکاری وزارت علوم و مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های کشور هم تفاهم‌نامه برگزاری ۳۸ دوره آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد در سراسر کشور منعقد شده و این دوره‌های سه روزه در سطوح مقدماتی، میانی و تکمیلی و با سرفصل‌ها و محتوای ویژه هر دوره برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز