خبرگزاری کار ایران

آماده باش پلیس در منطقه زلزله زده مورموری

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۴۲

گشت‌های ویژه پلیس راه در محور‌های منتهی به مورموری مستقر خواهند بود / رده‌های مختلف انتظامی استان در هر حال آماده امدادرسانی به آسیب دیدگان هرگونه حادثه غیر مترقبه در استان ایلام هستند.

جانشین انتظامی استان «ایلام» با اشاره به وقوع زلزله عصر روز گذشته در منطقه مورموری، آبدانان؛ از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری مورموری که عصر روز گذشته رخ داد ۱۰ مصدوم در این منطقه بر جای گذاشت که هر ۱۰ مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند.

در حال حاضر امدادگران دستگاههای خدماتی در منطقه زلزله‌زده مورموری مستقر بوده و در حال ارزیابی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند.

تاکنون این زلزله تلفات جانی(فوتی) نداشته است و افراد مصدوم بلافاصله مداوا و از مراکز درمانی ترخیص شدند.

زلزله سه بار مورموری را در روزچهارشنبه ۲۳ مهر ماه لرزانده است.

سرهنگ حسن سماواتی جانشین انتظامی استان ایلام در این باره اظهار داشت: با توجه به زلزله۵.۶ ریشتری که در جنوب ایلام روی داده است یگانهای انتظامی در حال آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: با توجه به ریزش کوه در مسیر جاده مورموری و موسیان این محور مواصلاتی پس از ساعاتی با تلاش دستگاههای امدادی باز شده است.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به بارش نزولات آسمانی در چند روز اخیر و ادامه آن تا چند روز آتی گفت: گشت‌های ویژه پلیس راه در محور‌های منتهی به مورموری مستقر خواهند بود.

این مسئول اضافه کرد: رده‌های مختلف انتظامی استان در هر حال آماده امدادرسانی به آسیب دیدگان هرگونه حادثه غیر مترقبه در استان ایلام هستند.

وی از مردم منطقه خواست آرامش خود را حفظ کرده و با هوشیاری کامل به اطلاعیه‌های مسئولان امر توجه کنند.

گفتنی است، از ساعت ۱۷ عصر دیروز ۲۰ زلزله در شهرستان آبدانان احساس شد که بزرگ‌ترین آن‌ها ۵.۶ ریشتر قدرت داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز