خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی خبر داد:

دستگیری ۴ متهم اسیدپاشی‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۶۷

براساس گزارش استاندار اصفهان به هیچ وجه نگرانی در سطح استان اصفهان نسبت به اسیدپاشی وجود ندارد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: اسیدپاشی‌های اصفهان زنجیره‌ای نبوده است و تاکنون سه تا چهار نفر به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مرتضی میرباقری در حاشیه شصت و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور که امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: براساس گزارش استاندار اصفهان به هیچ وجه نگرانی در سطح استان اصفهان نسبت به اسیدپاشی وجود ندارد. البته با این اقدامات جنون آمیز مقابله می‌شود و نوع و شدت مقابله در کاهش این گونه اقدامات موثر است.

وی در ادامه گفت: ‌ پس از وقوع اسیدپاشی‌های اصفهان حوزه‌های ذیربط در استان اصفهان اقدامات در این زمینه را انجام دادند و وزیر کشور فردای روز اسیدپاشی با استاندار اصفهان همه ابعاد این مسئله را بررسی کرد.

میرباقری درباره نامه وزیر کشور به منظور اعتراض به طرح آمران به معروف به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قوانین بالادستی وجود دارد و برای فعالیت در این زمینه به قانون جدیدی نیاز نداریم. اگر تشخیص دهیم که اتفاقاتی که در صحن مجلس در زمینه این طرح رخ می‌دهد نیازمند اصلاحاتی است، دولت وارد عمل می‌شود.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: ‌ در صورتی که این طرح بار مالی داشته باشد شورای نگهبان با آن مخالفت می‌کند، در زمینه حقوقی نیز افرادی مانند معاون حقوقی رئیس جمهور، حضور دارند و مباحثلازم را مطرح می‌کنند. در کل در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیازی به چنین طرح‌هایی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز