خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به ایلنا خبر داد:

آماده‌باش تیم عملیاتی هلال احمر در مناطق غربی کشور از فردا

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۷۶

با توجه به اخطار سازمان هوا‌شناسی در خصوص ورود یک جبهه سرد بارشی برف از فردا بعداظهر، تیم‌های عملیاتی ما به خصوص در غرب کشور آمادگی لازم را دارند که اگر احتیاج به کمک بود به مردم امداد رسانی کنند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در مناطق غربی کشور از فردا بعد از ظهر خبر داد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در جاده‌های مواصلاتی کشور وجود ندارد، گفت: بنابر اعلام سازمان هوا‌شناسی به دلیل احتمال ورود یک جبهه هوای سرد به کشور نیروهای ما در حال آماده‌باش هستند.

وی یادآور شد: دیروز بعداظهر ۱۲ استان درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده بودند که خوشبختانه‌‌ همان موقع این مشکل رفع شد و در حال حاضر نیز در جاده‌های سطح کشور هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین اظهار داشت: با توجه به اخطار سازمان هوا‌شناسی در خصوص ورود یک جبهه سرد بارشی برف از جمعه بعداظهر، تیم‌های عملیاتی ما به خصوص در غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل آمادگی لازم را دارند که اگر احتیاج به کمک بود به مردم امداد رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز