خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۸۸

اگر شرایط کشور عراق برای میزبانی از زائران ایرانی در ایام محرم مهیا باشد، تجهیزات و نیروی لازم برای خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در ایام محرم از مردم خواست برای سفر به کشور عراق در این ایام همراه داشتن ویزا الزامی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی دولتی» در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: نهضت عاشورایی امام حسین الگوی انقلاب اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران اشاعه دهنده تفکر امام حسین در جهان است گفت: این انقلاب از ابتدای پیروزی خود حامی مردم ستمدیده در هر نقطه از جهان بوده و امروز نیز حامی واقعی مردم مسلمان عراق و سوریه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به آمادگی پلیس استان برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: اگر شرایط کشور عراق برای میزبانی از زائران ایرانی در ایام محرم مهیا باشد تجهیزات و نیروی لازم برای خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

دولتی تصریح کرد: زائرانی که مجوز‌های قانونی خروج از کشور داشته باشند و برابر مقررات اعلام شده به مرز مهران مراجعه کنند، پلیس آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: چون در استان ایلام ویزا صادر نمی‌شود زائران عتبات عالیات برای سفر به کشور عراق باید از مبادی مربوطه ویزای خود را در کشور تهیه نمایند، چرا که نیروی انتظامی کسانی که فاقد ویزا باشند اجازه خروج از کشور را نمی‌دهد.

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت‌های اخیر پلیس استان در دستگیری سارقان و قاتلان اشاره کرد و گفت: در یک هفته گذشته تعداد ۱۱ نفر از اراذل و اوباش خطرناک شهر ایلام شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی در پایان برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با خورده فروشان مواد مخدر و مبارزه با سارقان حرفه‌ای از سه اولویت اصلی پلیس استان است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و مصمم هستیم در نیمه دوم سال این اقدامات را تشدید کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز