خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دو نفر از آشوبگران فضای مجازی حادثه اسید پاشی اصفهان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۹۳

باتلاش نیرو های اطلاعاتی؛ دونفرازآشوبگران فضای مجازی که اقدام به تحریک مردم برای نبود امنیت و انتشاراخبارکذب برای اسید پاشی اصفهان می کردند در یکی از استان های جنوبی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان درگفتگویی ضمن هشداربه کسانی که در شبکه‌های مجازی قصد ایجاد تنش و آشوب برای مردم اصفهان را داشتند، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های به موقع پلیس فتا و نیرو‌های امنیتی استان اصفهان۲ نفر از افرادی که از هفته قبل تاکنون با انتشار اخبار در شبکه‌های مجازی قصد ایجاد تنش و تحریک در مورد حادثه اسید پاشی اصفهان را داشتند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده، اظهار داشت: این افراد که با دروغ پراکنی و پخش شایعه دربین مردم موجب تشویش اذهان عمومی می‌شدند در یکی از استان‌های جنوبی کشور در اواخرهفته گذشته و در پایان مهر ماه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌زاده، تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که خبر‌های موثق درباره دستگیری عامل اسید پاشی و یا هر گونه خبر دیگر درزمینه بحث‌های عمومی و امنیتی را تنها از کانال پلیس پیگیری نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: علیرغم شایعه پراکنی‌هایی که در هفته گذشته توسط برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی در مورد تعطیلی روز شنبه اصفهان منتشر شده بود، مردم اصفهان در همه قشر‌ها و طبقات صنفی امروز بر سر محل کاری‌های خود حاضر شده و بانوان نیز طبق روال قبل در دانشگاه‌ها و محل‌های کار خود حضور پیدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز