خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۰۲

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۷ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، «سرهنگ اکبری به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز را به شرح ذیل اعلام کرد:

- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۷ آبان ۹۳ از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.

- تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۷ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۶ آبان ماه الی یک بامداد روز شنبه ۱۷ آبان ماه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

- تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ۱۴،۱۵ و ۱۶ آبان ماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰خط) به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز