خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین:

حدود ۱۵۹۰ نفر عضو هیات علمی و مدرس در دانشگاه داریم

کد خبر : ۲۲۲۰۳۸

تهیه اسناد راهبردی دانشگاه در راستای بهینه سازی فرآیندهای داخل دانشگاه است / پلیس بین الملل را داریم که برای تعامل با پلیس‌های سایر کشورها مسئولیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: تهیه اسناد راهبردی دانشگاه در راستای بهینه سازی فرآیندهای داخل دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرتیپ دوم دکتر لطفعلی بختیاری در افتتاحیه نمایشگاه محصولات تربیتی و آموزشی نیروی انتظامی شامل غرفه‌‌های تولید متون آموزشی و غرفه‌ی شبیه سازها خاطر نشان کرد: درحال حاضر سه رشته دکترا در دانشگاه علوم انتظامی امین داریم که یک رشته آن مجوز اجرا گرفته و تلاش می کنیم برای دو رشته دیگر نیز مجوز اجرا دریافت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: اصلاح ساختار سازمان دانشکده علوم انتظامی در طی سالهای گذشته به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده ولذا برای کوچک سازی دانشگاه جهت اجرای ماموریتها تلاش زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ما حدود ۱۵۹۰ نفر عضو هیات علمی و مدرس در دانشگاه داریم، افزود: تعداد هیات علمی خودمان زیاد نیست ولی بالاجبار کلاسهایمان را تامین می‌کنیم.

بختیاری یادآور شد: همچنین مرکز آموزش پلیس بین الملل را داریم که برای تعامل با پلیسهای سایر کشورها مسئولیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین افزود: موضوعی که تلاش شده در راستای بهینه سازی فرآیندهای داخلی دانشگاه صورت گیرد تهیه اسناد راهبردی دانشگاه است.

وی در خصوص وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه نیز گفت: تعدادی از اعضا دارای حکم وزارت علوم هستند که دراین میان ۴۸ نفر مربی، ۱۶۶نفر استادیار و ۵ نفر دانشیار هستند و تعداد استادیار داخلی ۱۶ نفر است.

وی همچنین اظهار داشت: را ه اندازی سایت دانشنامه تخصصی پلیس و تاسیس مرکز اطلاع رسانی دانشنامه علوم پلیسی منطقه و جهان اسلام را نیز در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز