خبرگزاری کار ایران

بارش باران و برف در ۶ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۴۸

در استان‌های کردستان(اکثر محور‌ها)، زنجان، خراسان رضوی(محور چناران - قوچان) - گلستان(محورهای خوش ییلاق، آزاد شهر و نوکنده)، گیلان(محور رشت، قزوین و تالش) و مازندران(محورهای آمل، نور، تنکابن، ساری و کیاسر) بارش پراکنده باران اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به بارش باران و برف در ۶ استان کشور از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد حسین حمیدی» اظهارداشت: در استان‌های کردستان(اکثر محور‌ها)، زنجان، خراسان رضوی(محور چناران - قوچان) - گلستان(محورهای خوش ییلاق، آزاد شهر و نوکنده)، گیلان(محور رشت، قزوین و تالش) و مازندران(محورهای آمل، نور، تنکابن، ساری و کیاسر) بارش پراکنده باران اعلام شده است.

وی با اشاره به بارش برف در استان خراسان رضوی(محور قوچان به درگز) و محور «توسکستان» در گلستان، گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محورهای شمشک به دیزدین(خطر احتمال ریزش کوه و بهمن) و قم به گرمسار(عملیات راهسازی) خبرداد.

این مقام انتظامی با اشاره به تصادفات مرگبار درمحور مواصلاتی «شهرستان بجنورد به مانه و سملقان» استان خراسان شمالی «از رانندگان خواست در این ایام که فصل بارندگی است، با رعایت سرعت مطمئنه(سرعتی که در صورت بروز حادثه، وسیله نقلیه را کنترل کنند)، فاصله طولی، توجه کامل به جلو، رفع نقص فنی و سیستم تهویه خودرو، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

حمیدی با اشاره به بارش باران و برف در روزهای آینده در محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست قبل از سفر، شرایط وضعیت جوی را از طریق تلفن۸۸۲۵۵۵۵۵ و در شهر تهران تلفن ۱۲۰ مطلع و یا برای اطلاع از وضعیت جاده‌ای به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز