خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰هزار قرص ترامادول خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۰۱

در بررسی‌های صورت گرفته ۴۰ هزار عدد قرص ترامادول خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

با تلاش ماموران فرمانده انتظامی بناب آذربایجان‌شرقی بیش از ۴۰۰۰۰ قرص ترامادول خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سلطانی‌وش گفت: طرح ویژه کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهرستان توسط ماموران پلیس یگان امداد شهرستان با همکاری اکیپ اعزامی از پلیس مبازه با موادمخدر شهرستان انجام شد و در این عملیات ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی پژو حامل بار قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروی فوق، ماموران از آن بازرسی بعمل آوردند که در بررسی‌های صورت گرفته ۴۰ هزار عدد قرص ترامادول خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

این قمام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز به جرم حمل محموله‌های داروهای خارجی قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ سلطانی‌وش به ضررهای این قرص اشاره کرد و گفت: تعدادی از افراد فکر می‌کنند ترامادول اعتیادآور نیست و فقط می‌خواهند خوش باشند و چون به شکل قرص هم هست کسی به آن‌ها مشکوک نمی‌شود و عده‌ای به علت نداشتن پول جهت تهیه مواد مخدر به عنوان جایگزین موقت مواد مخدر استفاده می‌نمایند.

گفتنی است؛ به صراحت اعلام شده ترامادول در طول زمان اعتیادآور بوده و عوارض جبران‌ناپذیری را به بدن وارد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز