خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا:

شماره‌گذاری وانت نیسان از سال آینده متوقف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۵۳

پایان مهلت شماره‌گذاری وانت پیکان سال ۹۳ است و برای سال ۹۴ مردم نباید پیش خرید این خودرو‌ها را انجام دهند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: وانت نیسان و پراید اگر با همین وضعیت تولید شوند، شماره گذاری آن‌ها از سال آینده متوقف می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار مومنی صبح امروز شنبه در نشست خبری که در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات پلیس راهور در شماره‌گذاری‌ها موضوع پیش فروش و پیش خرید خودرو‌ها است، این موضوع سبب می‌شود که سازمان‌هایی همچون استاندارد و محیط زیست با مشکلاتی مواجه شوند چرا که این خودرو‌ها علی‌رغم نداشتن استاندارد، پیش خرید شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال وانت پیکان آخرین سالی است که تولید و شماره‌گذاری آن تمدید می‌شود، افزود: همه دستگاه‌های نظارتی و پلیس بنا دارند از سال آینده وانت پیکان شماره‌گذاری نشود و از چرخه تولید، خارج و خودروی مناسب جایگزین آن شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه مردم برای سال ۹۴ وانت پیکان پیش خرید نکنند، افزود: پایان مهلت شماره‌گذاری وانت پیکان سال ۹۳ است و برای سال ۹۴ مردم نباید پیش خرید این خودرو‌ها را انجام دهند چرا که به هیچ عنوان شماره‌گذاری نمی‌شود.

به گفته وی شماره‌گذاری خودروهای تولید داخل امسال ۶۰ درصد، خودروهای وارداتی ۵۸ درصد و موتورسیکلت ۸۳ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: استفاده از تلفن همراه بیشترین علت تصادفات رانندگی در جهان شده است و ایران رتبه اول را در کاهش شمار کشته‌های تصادفات دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز