خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۰ کیلو تریاک در بار پلی‌کربنات

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۵۸

در تحقیقات تکمیلی و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز مشخص شد، این فرد در حال حاضر ۵۸ کیلوگرم تریاک را در قالب یک محموله تجاری(پلی کربنات) به تهران منتقل می‌کند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در محدوده جاده قدیم تهران - قم خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهم قریب به ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بخشنده از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در محدوده جاده قدیم تهران - قم خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهم قریب به ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: طی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که فردی به نام «و» اقدام به حمل و جابه جایی گسترده مواد مخدر با یک دستگاه تریلی اسکانیا از شهرهای جنوبی کشور به تهران می‌کند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز مشخص شد این فرد در حال حاضر ۵۸ کیلوگرم تریاک را در قالب یک محموله تجاری(پلی کربنات) به تهران منتقل می‌کند.

بخشنده عنوان داشت: بر این اساس ضمن هماهنگی‌های انجام شده مبادی ورودی شهر تهران تحت کنترل درآمد و متعاقبا خودروهای عبوری در این محدوده تحت نظر قرار گرفتند تا اینکه در ‌‌نهایت این تریلی اسکانیا در محدوده جاده قدیم قم - تهران(شورآباد) مشاهده و بلافاصله پس از چند دقیقه متوقف و راننده بازداشت شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودروی مذکور ۵۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار تجاری(مواد پلی کربنات) جاسازی شده بود کشف و ضبط شد و متهم به همراه مواد مکشوفه و خودروی موصوف پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد.

گفتنی است، متهم پس از بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکیمل پرونده راهی دادسرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز