خبرگزاری کار ایران

اتباع خارجی فاقد مدارک اجازه خروج از مرز ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۴۱

عوامل انتظامی با هرگونه تخلف و سوء استفاده از زوار که موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی و ایجاد نارضایتی شود، بدون اغماض برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تمهیدات ویژه پلیسی در شهرستان مهران گفت: خروج زائران بدون مدارک لازم مشکلاتی را در کشور عراق برای آنها بوجود می‌آورد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی گفت: عوامل انتظامی با هرگونه تخلف و سوء استفاده از زوار که موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی و ایجاد نارضایتی شود، بدون اغماض برخورد می‌کنند.

وی به متخلفان و سودجویان هشدار داد پلیس با حضور مقتدرانه در همه نقاط شهرستان و پایانه مرزی مهران اجازه نمی‌دهد از زائران کربلای معلی سوء استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در این ایام تا پایان آیین اربعین حسینی که تقاضا برای سفر به عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران زیاد است، تمام توان تجهیزاتی و نیرویی خود را برای تامین امنیت زوار به کار گرفته ایم.

دولتی گفت: پلیس استان با حضور به موقع و استفاده از توان و تجهیزات خود در سطح استان و کمک گرفتن از کارکنان دیگر قسمت ها بویژه پلیس راه کشور هم برای تامین امنیت جاده های ارتباطی و هم امنیت زوار آمادگی کامل دارد.

وی در خصوص تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس گذرنامه در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: با استقرار نیروهای مجرب آموزش دیده، هیچ مشکلی در این بخش نداریم و در صورت افزایش گیت های تردد زوار در پایانه مرزی، آمادگی کامل داریم تا خدمات مطلوب به زوار ارائه دهیم.

رئیس پلیس استان ایلام یادآور شد: پلیس همه تلاش خود را انجام می دهد تا زوار عتبات عالیات از مرز مهران با کمترین معطلی و مشکل خارج شوند و امیدواریم طرف مقابل(کشور عراق) نیز شرایط خدمات رسانی به زوار ایرانی را در زمان مناسب داشته باشد.

سردار دولتی همچنین گفت: پلیس استان به اتباع خارجی که بدون مدارک لازم و قانونی برای سفر به کشور عراق راهی مرز مهران شده‌اند اجازه خروج نخواهد داد.

مرز بین المللی مهران این روزها و با نزدیک شدن به اربعین حسینی، مهمترین کانون تردد زوار به عتبات عالیات است و براساس پیش بینی ها بیش از ۲۵۰ هزار زائر ایرانی از طریق این مرز به کربلای معلی سفر می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز