خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۴۴

با توجه به اینکه رانندگان از شهرهای دور و نزدیک برای حمل مسافر به مرز‌ها مراجعت کرده‌اند، باید پس از رعایت ساعات استراحت، رانندگی کنند تا هنگام برگشت دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

جانشین رییس پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در محورهای «مهران - ایلام» و «ایلام - سرابله» در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ صمد اسفندیاری افزود: در استان‌های کردستان محورهای «بانه - سقز» و «سقز - سنندج»، گیلان محور «تالش - آستارا»، آذربایجان شرقی «اکثر محور‌ها»، آذربایجان غربی محور «می‌اندوآب» و مازندران محور «سوادکوه» بارش باران گزارش شده است.

وی ترافیک در محورهای «مهران - ایلام» و «ایلام - سرابله» در استان ایلام را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور و همچنین محورهای «چزابه و شلمچه» از جوی آرام و بار ترافیکی روان برخوردار است.

جانشین رییس پلیس راه کشور به رانندگان اتوبوس‌های زائران توصیه کرد: با توجه به اینکه رانندگان از شهرهای دور و نزدیک برای حمل مسافر به مرز‌ها مراجعت کرده‌اند، باید پس از رعایت ساعات استراحت، رانندگی کنند تا هنگام برگشت دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

حداکثر احتیاط و صبر
وی داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیر چرخ را برای تردد در جاده‌های برفگیر الزامی دانست و گفت: رانندگان باید علاوه بر اینکه قبل از عزیمت نحوه بستن آن را تمرین کنند، ملزم هستند در صورت ضرورت از این تجهیزات استفاده کنند.

اسفندیاری از زائرانی که در مسیر بازگشت به استان‌های خود هستند، خواست پیش از شدت گرفتن شرایط جوی نامساعد با مد نظر قرار دادن حداکثر احتیاط و صبر و حوصله در رانندگی به استان‌های خود عزیمت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز