خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق معابر

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۳۳

ماموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود به دو سارق حرفه‌ای سابقه‌دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت‌ها، حکم ورود به مخفیگاه آنان را از مرجع قضائی اخذ کردند.

با تلاش ماموران انتظامی بخش خشکبیجار رشت دو سارق حرفه ای سیم برق معابر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " رحیم شعبانی " فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در پی وقوع سرقت سیم برق معابر در بخش خشکبیجار این شهرستان، ماموران انتظامی این بخش شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ رحیم شعبانی افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به دو سارق حرفه ای سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها، حکم ورود به مخفیگاه آنان را از مرجع قضائی اخذکردند.

رحیم شعبانی اظهار داشت: ماموران در هنگام ورود به منزل دو متهم فوق را که در بساط مواد مخدر بوده، مشاهده نموده و هنگامی که قصد دستگیری آنان را داشتند با فرارشان به طرف جنگل و پرتاب مواد مخدر مواجه شدند.

شعبانی با بیان اینکه ماموران پس از تعقیب موفق به دستگیری این دو متهم شدند، افزود: ماموران سپس از مخفیگاه این متهمان با رعایت اصول شرعی بازرسی به عمل آورده ودر این بازرسی مقدار تقریبی ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک، یک دستگاه افشانه دفاع شخصی، دو دستگاه ترازوی دیجیتال بزرگ و کوچک مخصوص وزن مواد مخدر و مقدار تقریبی ۲۵۰ متر سیم برق سرقتی معابر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان یاد آور شد: متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی و دوفقره سرقت دیگر اعتراف نموده و پرونده نیز هم اینک در حال بررسی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز