خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد پایان هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۱۱

بر این اساس تردد موتورسیکلت ها همچنان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس گروه کنترل پلیس راه راهور ناجا، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ همایون اسفندی گفت: بر این اساس تردد موتورسیکلت ها همچنان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محور کرج - چالوس گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز سه شنبه ۲ دی ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس گروه کنترل پلیس راه راهور ناجا به محدودیت های تردد در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه تا و جمعه ۲ تا ۵ دی ماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: همچنین در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس گروه کنترل پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز