خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

اختصاص ۱۵ قلاده سگ موادیاب به نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۰۰

دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ۱۵ قلاده سگ موادیاب و ۹ دستگاه خودروی تویوتا ویژه حمل سگ به نیروی انتظامی واگذار کرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص ۱۵ قلاده سگ موادیاب و ۹ دستگاه خودروی تویوتا ویژه حمل سگ به نیروی انتظامی خبر داد.

به گزاش ایلنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «علیرضا جزینی» گفت: با توجه به میزان کشفیات و تعداد عملیات انجام شده توسط واحدهای سگ ‏موادیاب در ۹ ماهه سال جاری در کشور که حدود ۲۹ تن بوده است و اهمیت حضور سگ موادیاب در حوزه مقابله با مواد مخدر، دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ۱۵ قلاده سگ موادیاب و ۹ دستگاه خودروی تویوتا ویژه حمل سگ به نیروی انتظامی واگذار کرد.

وی با بیان اینکه این سگ ها دارای شامه بسیار قوی در تشخیص و تفکیک بوهای مختلف هستند و همچنین از توان بالایی در آموزش پذیری و انجام واکنش مناسب در زمان ردیابی بوهای متنوع برخوردارند، افزود: در درجه اول می بایست با ایجاد یک رابطه قوی و هوشمندانه با سگ آموزش داده می شود که چه نوع بویی مد نظر کشف است و در ادامه از سگ انتظار جهت کشف مواد را خواهیم داشت.

جزینی ادامه داد: با کمک گرفتن از نظریه شرطی سازی می توان به سگ آموخت که شیء یا فردی که بوی مد نظر ما را دارد کشف کند و جایزه بگیرد، این جایزه هم انواع مختلفی از جمله غذا و اسباب بازی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز