خبرگزاری کار ایران

دستگیری یکی از عاملان حادثه گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۷۲

رسانه‌ها اعلام کرده بودند که توسط این افراد سرقت‌هایی در الیگودرز و گلپایگان انجام شده است، در حالیکه هیچ گونه سرقتی در این شهرستان‌ها صورت نگرفته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: یکی از عاملان حادثه خمین و گلپایگان توسط عوامل انتظامی استان مرکزی دستگیر شد.


به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «سعید منتظرالمهدی» افزود: رسانه‌ها اعلام کرده بودند که توسط این افراد سرقت‌هایی در الیگودرز و گلپایگان انجام شده است، در حالیکه هیچ گونه سرقتی در این شهرستان‌ها صورت نگرفته است.

وی همچنین با اظهار تاسف نسبت به اطلاع‌رسانی زودهنگام و بی‌مورد برخی رسانه‌ها تصریح کرد: اطلاع رسانی فرآیندی پر از ظرافت‌های ویژه است که شتابزدگی، اهمال و تعلل این فرآیند را دستخوش آسیب می‌کند.

معاون اجتماعی ناجا افزود: شتابزدگی، اذهان را مسموم و ایمنی را از جامعه می ستاند و اهمال و تعلل نیز بستر نشر شایعات را مهیا می سازد.

منتظرالمهدی گفت: متاسفانه برخی همکاران در رسانه ها با غوغاسالاری به مسوولیت حرفه ای خود عمل نکرده اند در حالیکه نباید فراموش کنیم در فضای آلوده و هیجانی، نمی توان ایمنی شهروندان را به حداکثر رساند.

وی یادآور شد، هیچگونه سرقتی در الیگودرز و گلپایگان توسط این افراد انجام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز