خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا:

ناوگان حمل و نقل‌مان را تغییر داده‌ایم / آلودگی کمی تولید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۷۲

طی همکاری با شهرداری سعی می‌کنیم؛ با متخلفان در زمینه معاینه فنی خودروها برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ناوگان حمل و نقل خود را در تهران عوض کرده‌ایم و حتی سرویس‌های کارکنان نیز از مینی‌بوس‌های جدیدی هستند که آلودگی کمی تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید کاظمی که مهرماه در پارک پردیسان توسط اشرار به شهادت رسید؛ ضمن بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی در رابطه با معاینه فنی خودروها گفت: طی همکاری که با شهرداری در این رابطه داریم؛ سعی می‌کنیم که با متخلفان در این زمینه برخورد کنیم. همچنین امیدواریم بتوانیم، با افزایش تجهیزات برای اجرای طرح‌ها به وضعیت مطلوبی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی انتظامی با اجرای طرح ترافیک زوج و فرد از درب منازل موافق است، گفت: تصمیم‌گیری در این مورد مربوط به مسئولان مربوطه است و ما در هر صورت ماموریت خود را انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین در مورد وضعیت ناوگان حمل و نقل نیروی انتظامی تهران اظهار کرد: ما ناوگان حمل و نقل خود را در تهران عوض کرده‌ایم و حتی سرویس‌های کارکنان نیز از مینی‌بوس‌های جدیدی هستند که آلودگی کمی تولید می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز