خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۳ تصادف ۴ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۵۹

در ۲۴ ساعت گذشته سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که در نتیجه آن چهار نفر کشته و دو تن دیگر مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

با وقوع سه حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان فارس، چهار نفر کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، در ۲۴ ساعت گذشته سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که در نتیجه آن چهار نفر کشته و دو تن دیگر مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

این گزارش حاکیست؛ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور فرعی «وراوی - خوزی» شهرستان «لامرد» که به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید رخ داد، راننده و سرنشین خودرو پراید در دم فوت کردند.

وقوع تصادف بین یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ در محور «جهرم - خورموج» راننده پژو ۴۰۵ را مجروح و سرنشین این خودرو را به کام مرگ فرستاد.

کار‌شناس پلیس راه با حضور در محل علت این حادثه را تجاوز به چپ خودرو پژو ۴۰۵ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و پژو پارس در دو راهی شهرستان «پاسارگاد» که به دلیل عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون رخ داد، راننده پژو پارس در دم فوت و سرنشین آن نیز مجروح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز