خبرگزاری کار ایران

در هشت ماهه امسال رخ داد؛

مرگ ۹۲۴ نفر بر اثر حوادثرانندگی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۳۲

این میزان فوتی در مقایسه با فوتی های ناشی از حوادثرانندگی مدت مشابه سال قبل، ۷ / ۵ درصد کاهش نشان می دهد. ضمن اینکه شمار قربانیان مدت مشابه سال گذشته ۹۷۹ تن اعلام شد.

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از ارجاع ۹۲۴ فوتی بر اثر حوادثرانندگی به پزشکی قانونی این استان از ابتدای سال تا پایان آبان ماه گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، از کل کشته شدگان حوادثرانندگی در هشت ماهه امسال، ۷۵۴ تن مرد و ۱۷۰ تن هم زن گزارش شد.

این گزارش افزود: این میزان فوتی در مقایسه با فوتی های ناشی از حوادثرانندگی مدت مشابه سال قبل، ۷ / ۵ درصد کاهش نشان می دهد. ضمن اینکه شمار قربانیان مدت مشابه سال گذشته ۹۷۹ تن اعلام شد.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است: بیشترین کشته شدگان حوادثرانندگی با۶۷۱ مورد مربوط به تصادف ها در معابر درون شهری، ۲۳۳ مورد حوادثجاده ای برون شهری، ۱۲ مورد حوادثمعابر روستایی و هشت مورد نیز نامشخص اعلام شده است.

به گزارش پزشکی قانونی استان تهران، در هشت ماهه امسال ۲۴ هزار و ۹۳۷ تن از مصدومان حوادثرانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۶ / ۴ درصدی را نشان می دهد. همچنین از کل این مصدومان، ۱۷ هزار و ۹۰۶ تن مرد و هفت هزار و ۳۱ تن زن بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز