خبرگزاری کار ایران

برگزاری تفاهم‌نامه بین ستاد حقوق بشر و دانشگاه امام صادق(ع)

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۹۹

برگزاری نشست های علمی مشترک در سطح ملی و بین المللی، تهیه رصدهای تحلیلی حقوق بشری، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مشترک، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و همکاری و تبادل علمی از جمله محورهای همکاری طرفین است که در این تفاهم نامه آورده شده است.

تفاهم نامه همکاری مشترکی بین قائم مقام دانشگاه امام صادق(ع) و معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر امضا شد.

به گزارش ایلنا، در این تفاهم نامه که به امضای «سعید مهدوی کنی»، قائم مقام دانشگاه امام صادق(ع) و «کاظم غریب آبادی» معاون امور بین الملل و همکاری های بین المللی قضایی ستاد حقوق بشر رسیده است، همکاری های دو نهاد در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی تبیین می شود.

برگزاری نشست های علمی مشترک در سطح ملی و بین المللی، تهیه رصدهای تحلیلی حقوق بشری، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مشترک، تعریف پروژه های تحقیقاتی مشترک و همکاری و تبادل علمی از جمله محورهای همکاری طرفین است که در این تفاهم نامه آورده شده است.

از دیگر محورهای همکاری ستاد حقوق بشر و دانشگاه امام صادق(ع)، می توان به برگزاری کرسی های نظریه پردازی و آموزشی حقوق بشر اسلامی در دوره های تحصیلات تکمیلی، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در حوزه حقوق بشر و تهیه مقالات علمی و پژوهشی در حوزه های مورد نیاز اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز