خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جوی و راه‌های کشور تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۷۹

هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، کردستان و سمنان بارش برف جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهو ناجا از بارش باران یا برف در محورهای مواصلاتی نیمی از استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهو ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، کردستان و سمنان بارش برف جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهو ناجا تصریح کرد: در محورهای دماوند، فیروزکوه و هراز در تهران شرق، محورهای پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی، محور کرج چالوس در استان البرز و همچنین در محور زنجان قزوین در استان زنجان نیز بارش برف اعلام شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محور خرم‌بید در استان فارس، گردنه آوج در استان قزوین و محور هراز و کندوان در استان مازندران نیز برف می‌بارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهو ناجا به بارش باران در استان‌های قم، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در محورهای مواصلاتی گیلان، مازندران، خوزستان، البرز، فارس و قزوین نیز بارش باران جریان دارد.

رحمانی تصریح کرد: در محور شریف‌آباد در تهران شرق، محور هراز مروست در استان یزد و محور فردوس بجستان در خراسان رضوی نیز بارش باران گزارش شده است.

وی به انسداد یک محور در استان مازندران پرداخت و خاطرنشان کرد: به علت رانش زمین در محور رامسر، فرعی جواهرده این محور مسدود شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز