خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۸۸

در طی عملیاتی دیگر سارقی حرفه‌ای که در منطقه‌ای از شهر اصفهان مرتکب سرقت‌های متعدد وسایل داخل خودرو شده بود توسط کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای در دو عملیات جداگانه و کشف ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ستار خسروی» رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی بررسی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای شدند و ۲۰ فقره سرقت در این زمینه کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در طی عملیاتی دیگر سارقی حرفه‌ای که در منطقه‌ای از شهر اصفهان مرتکب سرقت‌های متعدد وسایل داخل خودرو شده بود توسط کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اعتراف این سارق به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو گفت: مته‌مان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان به منظور پیشگیری از بروز این گونه سرقت‌ها به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه وسایل شخصی(کیف، اسناد و مدارک) و اموال باارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارید و هنگام پارک در پارکینگ‌های عمومی فاقد نگهبان از تجهیزات ایمنی استفاده نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز