خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۱ کیلو موادمخدر صنعتی شیشه

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۰۸

در بازرسی از خودرو توقیف شده و منزل موردنظر ۱۱کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۱کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «کامرانی صالح» در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی و کنترل نامحسوس مته‌مان آزاد شده از زندان مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ با همکاری عملیات ویژه مواد مخدر ناجا متوجه شدند که یک باند پنج نفره در امر تهیه و تولید شیشه فعالیت دارند از همین رو رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از شناسایی مخفیگاه و محل فعالیت این باند ماموران در یک عملیات پلیسی و برنامه ریزی شده هنگامی که دو نفر از متهمان با خودرو پژو ۴۰۵ قصد خارج شدن از درب پشتی منزل را داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از ورود به منزل سه نفردیگر از اعضاء این باند که داخل حیاط درحال معدوم کردن مواد مخدر بودند را دستگیر کردند.

کامرانی صالح گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده و منزل موردنظر ۱۱کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه کشف شد.

وی بیان داشت: سرکرده این باند تولید مواد روانگردان برای رهایی از قانون و عقوبت کارخود به ماموران مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال پیشنهاد رشوه دادند اما ماموران وظیفه‌شناس با رد این پیشنهاد موضوع را صورتجلسه وبه همراه تحویل مراجع قضائی شدند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز