خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز؛

انفجار معدنی در کرمان ۳ کارگر را کشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۶

چکیده: بر اساس گزارش اولیه از این حادثه تا کنون ۳ نفر کشته، ۴ نفر زخمی و ۶ نفر دچار گاز گرفتگی شده‌اند. / «محمدرضا صادقی» ۳۴ ساله و متاهل، «سین محمدی» ۲۷ ساله و مجرد، «حسین اسلامی» ۳۴ ساله و متاهل از کشته شدگان این حادثه بوده‌اند.

بر اثر انفجار معدنی در کرمان ۳ کارگر کشته و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمان، این حادثه ظهر امروز بر اثر انباشته شدن گاز در تونل معدن «چشمه پودنه» بخش «طغرل جرد» شهرستان کوهبنان اتفاق افتاد.

بر اساس گزارش اولیه از این حادثه تا کنون ۳ نفر کشته، ۴ نفر زخمی و ۶ نفر دچار گاز گرفتگی شده‌اند.

«محمدرضا صادقی» ۳۴ ساله و متاهل، «سین محمدی» ۲۷ ساله و مجرد، «حسین اسلامی» ۳۴ ساله و متاهل از کشته شدگان این حادثه بوده‌اند.

فرماندار کوهبنان در گفتگو با ایلنا پیرامون این حادثه گفت: در ساعت ۱۱ ظهر زمانی که کارگران مشغول به کار بودند بر اثر انباشته شدن و انفجار گاز در تونل معدن چشمه پودنه ۳ کارگر کشته شدند.

«متقی» افزود: با حضور به موقع نیروهای امداد و امکانات موجود در محل خوشبختانه ۱۰ نفر از کارگران نجات یافتند و کارگران مصدوم به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

فرماندار کوهبنان درباره علت انفجار افزود: چگونگی بروز حادثه توسط مسئولین ذیربط در حال پی گیری است و علت اصلی بروز حادثه به اطلاع خواهد رسید.

گفتنی است در معدن چشمه پودنه بخش طغرل جرد کوهبنان تعداد ۳۵۰ نفر کارگر در هر شیفت کاری مشغول به کار هستند که به دلیل تعطیلی یکی ار کارگاه‌ها تعداد معدودی از کارگران امروز در معدن حضور داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز