خبرگزاری کار ایران

واکنش شرکت راه آهن شهری تهران به حادثه خط ۷ مترو:

بدلیل بیمه بودن پیمانکار، نگرانی از جهت جبران مرگ دو کارگر وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۷۲

حادثه متاسفانه منجر به فوت راننده ماشین حمل و برق کار شده است ضمنا مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده است / پیمانکار خط ۷ تحت پوشش بیمه مسئولیت و مهندسی است و نگرانی از بابت جبران این حادثه وجود ندارد.

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در واکنش به گزارش خبری منتشره در ایلنا با عنوان «ابهام در کشته شدن دو کارگر خط ۷ مترو تهران» توضیحات مکتوبی به این خبرگزاری ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، دراین جوابیه آمده است: در خصوص خبر منتشره به شماره ۸۳۷۴۳۰ در صفحه خروجی خبرگزاری ایلنا در مورخه ۱۵ تیر ماه با عنوان «ابهام در کشته شدن دو کارگر خط ۷ مترو تهران» توضیحات زیر برای تنویر افکار عمومی و برابر قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها جهت انتشار ارسال می‌شود.

۱ - عملیات اجرایی خط ۷ مترو طی قرارداد EPC(طراحی، ساخت و نظارت پروژه) به شرکت پیمانکار محول شده و حوادثکارگاهی در حیطه مسئولیت پیمانکار است.

۲ - طبق اطلاع واصله حادثه نه در اثر عملیات عمرانی بلکه به هنگام حمل سگمنت توسط ماشین لوکو و برخورد با کانکس رخ داده که متاسفانه منجر به فوت راننده ماشین حمل و برق کار شده است ضمنا مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده است.

۳ - پیمانکار خط ۷ تحت پوشش بیمه مسئولیت و مهندسی است و نگرانی از بابت جبران این حادثه وجود ندارد.

۴ - از آنجا که تاکنون علت اصلی و دقیق بروز حادثه مشخص نیست پیمانکار از طریق جذب کارشناسان ذیربط در حال بررسی موضوع است و مقرر است گزارش نهایی خود را به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) ارائه کند.

روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز