خبرگزاری کار ایران

اولیای دم جان باختگان انفجار معدن قلعه خرگوشی هنوز شکایت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۴۵

«خانواده هر ۵ کارگر جان باخته در این حادثه ساکن استان زنجان هستند و به نظر می‌رسد بعد از گذشت چهلم کارگران، خانواده‌ها برای پیگیری اقدام کنند.»

یک فعال حقوق صنفی کارگران در استان یزد درخصوص آخرین وضعیت پرونده انفجار معدن گرانیت قلعه خرگوشی اردکان در تاریخ ۱۶ تیرماه امسال گفت: اولیای دم کشته شدگان حادثه هنوز برای پیگیری پرونده و ثبت شکایت از عامل حادثه مراجعه نکرده‌اند.

«حسین دادآفرین» در این باره به ایلنا گفت: خانواده هر ۵ کارگر جان باخته در این حادثه ساکن استان زنجان هستند و به نظر می‌رسد بعد از گذشت چهلم کارگران، خانواده‌ها برای پیگیری اقدام کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان کارگری یزد همچنین درخصوص نتایج بررسی‌های انجام شده برای کشف علت حادثه، گفت: آتش نشانی اردکان گزارش بررسی‌های خود را به پاسگاه نیروی انتظامی شهر «عقدا» و شهرداری این شهر ارائه داده، ‌ اما هنوز نتیجه‌ای از سوی این دو نهاد اعلام نشده است.

گفتنی است، حوالی ظهر روز دوشنبه(۱۶ تیر) در پی وقوع انفجار در معدن گرانیت قرمز قلعه خرگوشی اردکان واقع در شمال شرق این شهرستان پنج کارگر کشته و مجروح شدند.
بر اساس این گزارش، «محمدرضا محمدی»، «باقر یادگاری»، «علی چمزری» سه کارگر مجروح این حادثه چند روز پس از انفجار جان باختند و در شهر زنجان به خاک سپرده شدند. دو قربانی دیگر این انفجار «سید سجاد حسینی» بلافاصله پس از حادثه و «حسین مرادی‌نژاد» روز چهارشنبه ۱۸ تیر جان باختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز