خبرگزاری کار ایران

مرگ یک کارگر براثر برق گرفتگی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۰۵

«یک کارگر ۴۰ساله در رودان هرمزگان روز پنجشنبه براثر برق گرفتگی درپمپ بنزین بهشت زهرای این شهر جان خود را از دست داد».

یک کارگر ۴۰ساله در رودان هرمزگان روز پنجشنبه براثر برق گرفتگی درپمپ بنزین بهشت زهرای این شهر جان خود را از دست داد.
به گزار اخبار دریافتی ایلنا طبق اظهارات شاهدان عینی، این شهروند در پمپ بنزین یاد شده مشغول کار لوله کشی ساختمان بوده که ناگهان دچار برق گرفتگی می‌شود.

بر این اساس گفته می شود در زمان حادثه زمین و فضای کار کارگران بر اثر بارندگی شب پیش از آن خیس و مرطوب بوده و همین مسئله باعثشده تا کارگر متوفی دچار برق گرفتگی شود.

شاهدات یاد آور شدند در پی این حادثه، یک دیگر از کارگران پمپ بنزین برای کمک به همکار مصدوم خود بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرد و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام می‌شود.

در همین رابطه کورش نیک طبع معاون فرماندار رودان در پاسخ به خبرگزاری های رسمی گفت: این شهروند در پمپ بنزین مشغول کار بوده که بعلت اتصالی برق دچار سانحه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین سرهنگ مجید حاجی‌زاده فرماندهی انتظامی شهرستان رودان نیز به رسانه ها گفت: این شهروند بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و علت وقوع حادثه در اینجایگاه سوخت، از سوی پلیس در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز