خبرگزاری کار ایران

تصادف سرویس کارگران «آمل جوجه» یک نفر را کشت، ۱۲ کارگر را مصدوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۰۰

این حادثه صبح روز یکشنبه راس ساعت ۷ ونیم صبح زمانی رخ داده است که کارگران شیفت صبح این واحد، در محور هراز در شهرستان آمل با یک دستگاه مینی‌بوس راهی کارخانه بودند.

در پی وقوع حادثه تصادف خودرو حامل کارگران مجتمع تولیدی آمل جوجه با یک خودرو نیسان ۱۲ کارگر مصدوم شدند و یکی از کارگران به دلیل شدت جراحات امروز در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل جان خود را از دست داد.

به گزارش خبر نگار ایلنا، این حادثه صبح روز یکشنبه(دوم آذر) ساعت ۷ و نیم صبح زمانی رخ داد که کارگران شیفت صبح این واحد، در محور هراز در شهرستان آمل با یک دستگاه مینی‌بوس راهی کارخانه بودند.

یکی از کارگران حادثه دیده در گفتگو با ایلنا، انحراف به چپ نیسان را عامل مسدود شدن مسیر عبور مینی بوس و وقوع حادثه ذکر کرد.

اسامی ۱۲ کارگر حادثه دیده «رحمت الله حسین‌پور»، «نعمت هدایتی»، «عباس عزیزی»، «تورج احمدیان»، «حمید رضا شاه نوری»، «ابراهیم تقی‌پور»، «احمد یعقوبی»، «احمد یوسفی»، «حسین‌زاده مهدوی»، «حسین قاسمی»، «رضا باقری» و راننده «سید کاظم کرمی» گزارش شده است.

یکی از کارکنان اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور در گفتگو با ایلنا، مصدومان را تمامی ۱۳ سرنشین این خودرو اعلام کرد که پس از مراجعه به این بیمارستان، در بخشهای جراحی، مغز و اعصاب و… بستری شدند.

بر اساس این گزارش صبح امروز یکی از ۱۳ کارگر به نام «محمد رضا حسنی» ۵۰ ساله ساکن روستای رزن نور به دلیل شدت جراحات جان سپرد.

بر اساس گزارش منابع خبری ایلنا،۵ تن از کارگران حادثه دیده هنوز در بیمارستان ۱۷ شهریور بستری‌اند اما مابقی طی دو روز گذشته مرخص شده‌اند.

قرار است فردا جسد این کارگر در زادگاهش روستای رزن نور به خاک سپرده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز