خبرگزاری کار ایران

وقوع دو حادثه کار در «سیمان سپاهان» طی سه روز

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۳۵

«ابراهیم رجبی، کارگر واحد تعمیرات کارخانه سیمان سپاهان بر اثر سقوط قلاب جرثقیل سقفی یکی از سالن‌های این کارخانه آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری «فولادشهر» اصفهان بستری است.»

روز یکشنبه نوزده بهمن ماه براثر سقوط قلاب جرثقیل سقفی در کارخانه سیمان سپاهان یکی از کارگران این واحد صنعتی از ناحیه ران پا آسیب دید. سه روز پیش از این حادثه نیز یکی دیگر از کارگران کارخانه سیمان سپاهان به نام «علی اکبری» در هنگام کار مجروح شده بود.

منابع خبری ایلنا در کارخانه سیمان سپاهان با اعلام این خبر گفته‌اند که آقای «ابراهیم رجبی» کارگر واحد تعمیرات کارخانه سیمان سپاهان در روز یکشنبه براثر سقوط قلاب جرثقیل سقفی یکی از سالن‌های این کارخانه آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری «فولادشهر» اصفهان بستری است؛ حال عمومی وی مطلوب بوده و در انتظار نوبت جراحی است.

گفته می‌شود این حادثه زمانی رخ داد که اپراتور جرثقیل از طریق دستگاه کنترل از راه دور برای جابجایی قلاب جرثقیل که در قسمتی از فضای محصور سقف گیر کرده بود اقدام می‌کند که در ‌‌نهایت به دلیل پاره شدن سیم نگهدارنده، قلاب به سمت زمین‌‌ رها شده و با آقای رجبی که در زیر آن قرار داشت برخورد می‌کند.

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاده است که پیش از این نیز در روز پنجشنبه شانزدهم بهمن‌ماه(سه روز قبل‌) یکی دیگر از کارگران کارخانه سیمان سپاهان به نام«علی اکبری»براثر گیرکردن در تسمه نقاله کلینکر مجروح شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز