خبرگزاری کار ایران

قدردانی از خدمات بنیاد برکت در آبرسانی به مناطق محروم خراسان جنوبی

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات بنیاد برکت در خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت در آبرسانی به مناطق محروم این استان سرمایه‌گذاری‌های خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا جواد هروی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد تأسیس بنیاد برکت با اشاره به اقدامات این بنیاد در مناطق محروم استان خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت در سال‌های گذشته خدمات بسیار وسیع و زیادی در مناطق محروم استان داشته و در برخی پروژه‌ها و طرح‌ها از جمله آبرسانی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داد.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان در بخش آبرسانی اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی و کم‌آبی قائنات انتظار داریم مسئولان بنیاد برکت در این شهرستان هم در پروژه آبرسانی سرمایه‌گذاری داشته باشند.

نماینده قائنات در مجلس تصریح کرد: در سال جاری نیز، بنیاد برکت دو پروژه مدرسه‌سازی در قائنات اجرا کرده که امید می‌رود این خدمت‌رسانی بیشتر شود.

هروی سرمایه‌گذاری در امر اشتغال و مقابله با بیکاری در استان خراسان جنوبی به خصوص قائنات را یادآور شد و گفت: همچنین توجه به موضوعات و مشکلات عشایری و نقاط مرزی، تهیه امکانات و ایجاد مراکز ورزشی برای روستاها از مواردی است که بنیاد برکت می‌تواند با مشارکت دولت و سازمان‌های مربوطه، اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در 20 آذر ماه سال 1386 با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته‌ی کشور و توانمندسازی این مناطق تأسیس شد و تاکنون اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، امور زیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه و توسعه‌ی فضاهای آموزشی، ساخت مسکن محرومین، ساخت مسجد، سلامت، امور عام‌المنفعه، ارایه خدمات بیمه و ... انجام داده است.

کد خبر : ۳۳۰۰۱۸