خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

مسئولان در ارائه تسهیلات اشتغال نباید سختگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۷۴

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان ذیربط نباید در ارائه تسهیلات اشتغال خصوصاً به جوانان و افراد جویای کار سخت گیری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار  با بیان اینکه بخش اعظمی از جامعه ما را روستائیان و عشایر تشکیل می دهند، افزود: با توجه به پایین بودن سرانه درآمد خانوارهای شهری و روستایی امید است در ارائه تسهیلات ، مشکلات این عزیزان نیز مورد توجه مسئولان بانک سینا قرار گیرد.

وی به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بانک سینا، بنیاد علوی و استانداری خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: امید است این تفاهم نامه کمک زیادی به اشتغال استان و نیز توسعه مناطق محروم استان شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل برخی سخت گیری های بی مورد بسیاری از طرح ها و پروژه ها با مشکل مواجه می شوند، گفت: در ارائه تسهیلات خصوصاً تسهیلات اشتغال نباید سخت گیرهای بی‌مورد منجر به ناامیدی مشتریان و کارآفرینان شود.

وی کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی را از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات مناسبی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به انجام رسیده که ان شاءا... آثار آن را در اقتصاد کشور در آینده خواهیم دید.

مدیر منطقه خراسان بانک سینا، نیز در این دیدار ضمن اطمینان دادن از موثر بودن تسهیلات این بانک در زمینه اشتغال، گفت: انشاءا...تلاش خواهیم کرد تا این تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان و کارآفرینان قرار گیرد.

مهندس شاکری، با بیان اینکه نگاه بانک سینا به تسهیلات قابل ارائه، نگاه انتفاعی نیست، گفت: با نگاه ایجاد اشتغال و کمک به رفع معضل بیکاری این تسهیلات در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکیست، صبح امروز تفاهم نامه سه جانبه ای بین استانداری خراسان جنوبی، بانک سینا و بنیاد علوی در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال و کارگشایی به متقاضیان به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز