خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

کشف 350 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۷۴۹

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از 350 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع از کشف 238 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان خبر داد و اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران، خودرو را به داخل ایستگاه هدایت و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو 238 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

شجاع همچنین از کشف 116 کیلوگرم تریاک در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد و گفت: مأموران ایست و بازرسی علی‌آباد بیرجند هنگام کنترل خودروهای‌عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: اتوبوس که از سیستان و بلوچستان عازم شهرهای شمالی کشور بود جهت بازرسی به داخل ایست و بازرسی هدایت شد که در بازرسی از خودرو 86 کیلوگرم تریاک در قالب 27 بسته که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در عملیاتی دیگر مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد نهبندان در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فانگ 30 کیلوگرم تریاک کشف کردند که در این رابطه نیز یک متهم دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و  با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز