خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

کشف 190 کیلو تریاک توسط پلیس در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 190 کیلو گرم تریاک در عملیات پلیس این استان و دستگیری پنج سوداگر مرگ خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران، مرگ بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز و وانت نیسان مشکوک شدند و خودروها را به لاین بازرسی هدایت کردند.
 
شجاع تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروها 143 کیلو و 200 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان خوسف شب گذشته هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه تریلی که از زنوغان عازم خوسف بود مشکوک شدند و با اجرای طرح مهار در ورودی شهرستان خوسف خودرو را متوقف کردند.
 
وی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از تریلی مقدار 46 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند که در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
شجاع خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها سه دستگاه خودرو توقیف، 190کیلوگرم تریاک کشف و پنج سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر : ۴۲۱۹۱۴