خبرگزاری کار ایران

با پایان یافتن رقابت‌های وزنه برداری استان؛

قوچان نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۹

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی خراسان رضوی که به مناسبت دهه کرامت در مشهد برگزار شده بود، با نایب قهرمانی تیم وزنه برداری شهرستان قوچان به کار خود پایان داد.

ایلنا: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی خراسان رضوی که به مناسبت دهه کرامت در مشهد برگزار شده بود، با نایب قهرمانی تیم وزنه برداری شهرستان قوچان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان این مسابقات روز دوشنبه ۲۵ شهریور در ۸ وزن و با حضور ۶۵ ورزشکار از هفت شهرستان استان در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار شد.

در این مسابقات در بخش تیمی تیم‌های مشهد الف با ۴۲/۲۲ امتیاز مقام اول، قوچان با ۳۵/۲۲ امتیاز مقام دوم و تربت جام با ۵۳/۱۶ امتیاز به مقام سومی رسیدند.

در پایان این مسابقات در وزن ۵۶ کیلوگرم علی‌اصغر بلوط‌زاده از تربت حیدریه، در ۶۲ کیلوگرم حجت گرمابی از مشهد الف، در ۶۹ کیلوگرم ثارالله زهرایی از مشهد الف و در ۷۷ کیلوگرم احسان ستاری از مشهد الف به مقام نخست رسیدند.

همچنین در وزن ۸۵ کیلوگرم شهریار بهنام از مشهد الف، در ۶۴ کیلوگرم جواد مجیدی از قوچان، در ۱۰۵ کیلوگرم جابر نیک‌دل از قوچان و در ۱۰۵ + کیلوگرم مرتضی مشیری از تربت جام قهرمان شدند.

شایان ذکر است حضور نوجوانان و جوانان وزنه‌بردار در این مسابقات چشمگیر بود و خوشبختانه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

گفتنی است نفرات بر‌تر این رقابت‌ها به عنوان نمایندگان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز