خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های تلویزیون دیجیتال و تقویت شبکه‌های رادیویی قوچان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۶

فرماندار قوچان گفت: باپیگیری‌های فراوان و مکاتبات بسیاری که انجام شد سرانجام تلویزیون دیجیتال و پروژه تقویت شبکه‌های رادیویی FMشهرستان قوچان راه اندازی شد.

فرماندار قوچان گفت: با پیگیری‌های فراوان، سرانجام تلویزیون دیجیتال و پروژه تقویت شبکه‌های رادیویی FMشهرستان قوچان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد در مراسم افتتاح سیستم دیجیتال شهرستان‌های قوچان، درگز و خلیل‌آباد و تعدادی از طرح‌های رادیویی سطح استان در سالن ویدئو کنفرانس اداره مخابرات قوچان گفت: تجهیزات جدید نصب شده در سایت زوباران باعثشده که قدرت پوشش‌دهی کانال‌های تلویزیونی نسبت به سیستم آنالوگ چهار برابر افزایش یابد و بطور همزمان نیز تمامی شبکه‌های رادیویی و علی الخصوص رادیو FMمنطقه تقویت و دارای پوشش بیشتری شود.

وی افزود: در گذشته بسیاری از روستا‌ها از سیستم آنالوگ مطلوب نیز بی‌بهره بودند که امروز با همت همکاران عزیز ما در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی و با را‌ه‌اندازی سیستم دیجیتال می‌توانند از ۳۶ شبکه رادیویی و تلویزیونی با بهترین کیفیت ممکن بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اداری قوچان با اشاره به قدیمی بودن سایت زوباران قوچان گفت: جهت راه اندازی سیستم دیجیتال و تقویت شکه‌های رادیویی قوچان و نصب سیستم‌های جدید به روز و قوی پیگیری و مکاتبات بسیار زیادی با مدیریت صدا و سیمای استان و ریاست و معاونین سازمان صدا و سیما انجام شد و در ‌‌نهایت امروز نتایج آن حاصل شد.

فرماندار قوچان با اشاره به قطع و وصل شدن مکرر سیستم دیجیتال در دیگر شهرستان‌ها در هنگام بارندگی‌ها و یا هوای نامساعد گفت: ما در جهت رفع این مشکل نیز با تزریق اعتبارات بیشتر درصدد توسعه شبکه فیبر نوری شهرستان هستیم که با نصب دستگاه‌های مربوطه در هنگام قطع پخش ماهواره‌ای شبکه‌ها با استفاده از شبکه فیبر نوری هیچگونه قطعی پخش نداشته باشیم.

وی افزود: در این مورد قوچان تنها شهرستانی است که بصورت همزمان پخش ماهواره‌ای و زمینی سیستم دیجیتال خواهد داشت.

حیدری آزاد همچنین با اشاره به مراحل راه اندازی و تقویت سیستم ماهواره‌ای باجگیران گفت: با تقویت ایستگاه باجگیران و با توجه به فعالیت‌های برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امیدواریم بتوانیم برنامه‌های تلویزیون ایران را در عشق‌آباد و کشور ترکمنستان پوشش و توسعه دهیم.

شایان ذکر است بطور همزمان قائم مقام سازمان صدا و سیما و نماینده مردم قوچان و فاروج هادی شوشتری و مدیر کل استان صدا و سیمای خراسان رضوی و جمعی از مسئوولین استان نیز در محل سالن صبا مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز