خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سخنان روحانی باعثتعامل و احترام بیشتر با ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۸

همانطور که پیش بینی می‌شد با روی کار آمدن دکتر «حسن روحانی» رویکرد جدیدی در سیاست خارجی اتخاذ شده است.

ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهوری ایران نشان داد که رویکرد ما در نحوه تعامل با دنیا تغییر کرده و به تبع آن نگاه دنیا به کشور ما نیز تغییر یافته است و باعثمی‌شود که تعامل سایر کشور‌ها نیز با ما افزایش یابد و ادبیات جدیدی که توام با احترام باشد با ایرانیان صحبت کند.

هادی شوشتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قوچان، اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌شد با روی کار آمدن دکتر «حسن روحانی» رویکرد جدیدی در سیاست خارجی اتخاذ شده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج افزود: حضور هیات‌های مختلف خارجی در مراسم تحلیف در مرداد ماه نشان داد که کشورهای دیگر نیز منتظر تغییر روند سیاست خارجی ایران هستند.

وی اضافه کرد: روحانی روز گذشته با ادبیاتی متین و فاخر در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد که با استقبال سایر کشور‌ها مواجه شد.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سخنان رییس جمهوری ایران باعثمی‌شود که تعامل سایر کشور‌ها نیز با ما افزایش یابد و ادبیات جدیدی که توام با احترام باشد با ایرانیان صحبت کند.

وی گفت: موضع گیری‌ها و سخنان رییس جمهوری ایران باعثشده است که اوباما رییس جمهوری آمریکا نیز ادبیات خود نسبت به کشورمان را تغییر دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز