خبرگزاری کار ایران

افزایش ۶۰ درصدی صدور پروانه بهره برداری در شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۵۵

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نیشابور از صدور ۴۶ فقره پروانه بهره برداری در سال‌گذشته سال جهش تولید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا پورکاویان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته تعداد ۴۶ فقره پروانه بهره برداری صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد صدور پروانه ۲۹ فقره بوده شاهد افزایش چشمگیر ۶٠ درصدی صدور پروانه در این شهرستان بوده ایم. 

وی در ادامه افزود: در همین مدت سرمایه گذاری بیش از ٣ هزار و ۵١ میلیارد ریال در شهرستان انجام شده است که از دستاوردهای این سرمایه گذاری در بخش صنعت شهرستان می توان به اشتغال کار ۵۰۹ نفر از همشهریان اشاره کرد. 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیشابور همچنین از صدور ۱۵۳ فقره جواز تاسیس در سال جهش تولید خبر داد و گفت: تعداد جوازهای صادر نسبت به سال گذشته که تعداد ۱۰۸ فقره بوده است رشد ۴۲ درصدی داشته است. 

پورکاویان با بیان اینکه ۱۵۳ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۹ در نیشابور صادر شده، اظهار داشت: با اجرای طرح های صنعتی که اکثرا در زمینه صنایع فلزی، غذایی، لبنیات، شیمیایی ، برق و الکترونیک است، اشتغالی بالغ بر ۴ هزار و ۵٧٢ نفر ایجاد خواهد شد.

وی اعلام کرد: تعداد جوازهای تاسیس صنعتی صادره در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل به دلیل تمایل سرمایه گذاران در بخش صنعت حدود ۴۱ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز