خبرگزاری کار ایران

شوشتری در گفتگو با ایلنا:

قانون اساسی مبنای تدوین لایحه حقوق شهروندی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۰

منشور حقوق شهروندی شعاری بود که در ایام انتخابات از جانب رییس جمهور مطرح شد و باید از رییس جمهور در عمل به این وعده تشکر کرد.

هادی شوشتری با اشاره به دستور رییس جمهور برای تدوین لایحه حقوق شهروندی به معاونت حقوقی ریاست جمهور گفت: البته پیش از این قانون اساسی به عنوان یک مرجع اصلی در خصوص حقوق شهروندی مورد توجه بود اما اینکه به صورت ریز و جزیی لایحه‌ای در این خصوص تدوین شود، خلایی بود که احساس می‌شد که دولت به آن ورود پیدا کرده است.

شوشتری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قوچان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: منشور حقوق شهروندی شعاری بود که در ایام انتخابات از جانب رییس جمهور مطرح شد و باید از رییس جمهور در عمل به این وعده تشکر کرد.

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رییس جمهور معاونت حقوقی ریاست جمهوری را مامور کرده‌اند که به تدوین این لایحه اقدام کنند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس تصریح کرد: قانون اساسی مبنای تدوین لایحه حقوق شهروندی است.

وی تاکید کرد: مبنای تدوین لایحه حقوق شهروندی قانون اساسی است و نظرات سایر نهاد‌ها و گروه‌های مختلف جامعه نیز در این خصوص لحاظ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز