خبرگزاری کار ایران

جذب بیش از ۳۰۰ خادم افتخاری در امام‌زاده سلطان ابراهیم قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۱

کارشناس فرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و سریعتر به زائران بقعه متبرکه امام زاده سلطان ابراهیم(ع) قوچان(برادر امام رضا(ع)) تا کنون بیش از ۳۰۰نفر خادم افتخاری در این امام زاده جذب شده‌اند.

کار‌شناس فرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و سریع‌تر به زائران بقعه متبرکه امام‌زاده سلطان ابراهیم(ع) قوچان(برادر امام رضا(ع)) تا کنون بیش از ۳۰۰نفر خادم افتخاری در این امام‌زاده جذب شده‌اند.

حجت الاسلام سید محمود جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان افزود: این خدام در هفت کشیک کاری در حال خدمت رسانی به زائرین هستند و هر هفته مراسم عطر افشانی و ضد عفونی ضریح مطهرحرم طی مراسم ویژه‌ای توسط این خادمان برگزار می‌شود.

مسئوول امور فرهنگی و قرآنی امام‌زاده سلطان ابراهیم(ع) با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام شده در امام‌زاده سلطان ابراهیم(ع) تصریح کرد: امور فرهنگی امام‌زاده با راه اندازی اتاق مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و راه اندازی غرفه حجاب و عفاف در حرم و برگزاری مرتب سه وعده نماز جماعت روزانه همراه با بیان احکام شرعی و اسلامی سعی در پربار و غنی نمودن اوقات معنوی زیارت زائران نماید.

وی افزود: در این بقعه همچنین مراسم ادعیه دعای کمیل و ندبه نیز در طول هفته برگزار می‌گردد و همچنین مرکز فرهنگی و قرآنی حرم جهت تعلیم و حفظ قرآن نیز با تجهیز کلاس راه اندازی شده است که با استقبال خوب مردم و ثبت نام بیش از ۲۵۰نفر قرآن آموز مواجه شده است.

جعفری در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود جامه عمل بپوشانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز