خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد شهرستان قوچان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه نقاشی «فام های خاکستری۲» در قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان گفت: نمایشگاه نقاشی «فام های خاکستری۲» در شهرستان قوچان برگزار می‌‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان گفت: نمایشگاه نقاشی «فام‌های خاکستری۲» در شهرستان قوچان برگزار می‌‌شود.

جلیل سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قوچان اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی «فام‌های خاکستری۲» از سطح بسیار بالایی برخوردار است و آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه نشانه تلاش و تجربه هنرمند است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۱ اثر نقاشی در نمایشگاه مذکور به دید عموم گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: این آثار متعلق به هنرمند قوچانی، حسین سعیدی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچانی با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی «فام‌های خاکستری۲» شانزدهم مهر ماه سال جاری در قوچان افتتاح شده، تصریح کرد: این نمایشگاه تا ۲۲ مهر ماه نیز دایر است.

سروری با بیان اینکه محل برگزاری نمایشگاه نقاشی «فام‌های خاکستری۲» در نگارخانه کوثر اداره فرهنگ و ارشاد قوچان، یادآور شد: علاقمندان می‌‌توانند ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ عصر برای بازدید از این آثار به نگار خانه کوثر مراجعه کنند.

همچنین در ادامه حسین سعیدی هنرمند قوچانی با بیان اینکه نقاشی‌های ارائه شده در نمایشگاه نقاشی «فام‌های خاکستری ۲» نقاشی‌هایی در زمینه رنگ روغن و درسبک‌های رئال و تعداد محدودی نیز مدرن است، ادامه داد: این نقاشی‌ها حاصل حدود ۲۰سال تجربه کاری در نقاشی رنگ روغن است که عرضه شده است.

این هنرمند نقاش قوچانی با تاکید بر اینکه نقاشی‌های ارائه شده از وی در موضوعات مختلفی طراحی شده، اذعان داشت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی بنده است که بعد از نمایشگاه‌های جلوه‌های احساس و فام‌های خاکستری ۱ بصورت انفرادی برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر از استاد خود دکتر کفشچیان مقدم و اظهار امیدواری به اینکه در آینده فضایی بهتر برای نقاشی داشته باشیم گفت: امیدوارم هنرمندان مورد حمایت بیشتری قرار گیرند تا در حوزه کاری خود تشویق شوند و کارهای هنری بیشتری را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز