خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان در جمع دانشجویان:

ارتقاء دانشگاه فن‌آوری‌های نوین قوچان مرهون زحمات نماینده قوچان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۹

با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجتمع آموزش عالی قوچان به دانشگاه مهندسی و فن آوری‌های نوین قوچان ارتقاء پیدا کرد.

فرماندار شهرستان قوچان در جمع دانشجویان دانشگاه فن آوری‌های نوین قوچان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجتمع آموزش عالی قوچان به دانشگاه مهندسی و فن آوری‌های نوین قوچان ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از قوچان: علیرضا قامتی که در جمع دانشجویان دانشگاه فن‌آوری‌های نوین قوچان صحبت می‌کرد افزود: اخذ این مجوز و کد دار شدن این دانشگاه در لایحه بودجه کشوری و سازمان برنامه و بودجه باعثجذب اعتبارات خوبی برای حل مشکلات و توسعه روز افزون این دانشگاه خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان اضافه کرد: دانشگاه مهندسی و فن‌آوری‌های نوین شهرستان قوچان می‌تواند منشاء اثر بسیار خوبی در جهت رشد و توسعه منطقه شمال خراسان‌رضوی در آینده نزدیک باشد.

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان قوچان گفت: تلاش برای افزایش رشته‌های کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در جریان است و درخواست رشته‌های دیگری نیز در حال پیگیری است که امید می‌رود تا پایان سال تصویب این رشته‌ها اطلاع‌رسانی شود.

قامتی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه در خصوص امور رفاهی و صنفی از سوی دانشجویان گفت: به اعتقاد بنده شما دانشجویان یک گام جلو‌تر از بقیه اقشار جامعه هستید و تمام خواسته‌های مطرح شده از سوی شما کاملا به حق و به‌جا بود و بنده قول پیگیری و رفع آن‌ها را در حد مقدورات در اسرع وقت خواهم داد.

وی در ادامه با اشاره به حضور مدیر عامل اتوبوسرانی در جلسه خواستار برگزاری جلسه با حضور نمایندگان دانشجویان جهت مشکلات دانشجویان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز