خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

اتاق بازرگانی به دنبال افزایش نقش مشورتی به دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۳

نباید فراموش کرد که هنوز شاهد استقرار کامل دولت در استان‌ها نیستیم و امیدواریم دولت استقرارش را در کشور هر چه زودتر عملی کند تا کارها با سرعت و دقت بیشتری به پیش برود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به تنگناهای موجود در کشور، اتاق بازرگانی با افزایش حرکت‌های عملی و با بالابردن توان کار‌شناسی به دنبال این است که نقش مشاوره خود را به دولت تقویت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق بازرگانی مشهد، غلامحسین شافعی با بیان این مطلب گفت: اتاق بازرگانی با توجه به تجارب و تخصص ارزشمندی که دارد می‌تواند پیشنهاد‌های بسیار مطلوبی برای تصمیم‌گیری‌های دولت داشته باشد و برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی حرکت‌های موثری انجام دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم به موضوع مشاوره‌های اتاق‌های بازرگانی و تشکل‌ها توجه ویژه‌ای بشود تا تصمیماتی که در اثر این مشورت‌ها اتخاذ بشود حتما قابلیت اجرایی داشته و نتیجه‌بخش باشد.

وی ادامه داد: ما تا‌کنون شاهد این بوده‌ایم که بسیاری از کارهای عملی که توسط دولت انجام شده است، ‌‌ همان نظرات بخش خصوصی است و به عنوان مثال می‌توان به تصمیم ۳۵ ماده‌ای بخش خصوصی اشاره کرد.

رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که هنوز شاهد استقرار کامل دولت در استان‌ها نیستیم و امیدواریم دولت استقرارش را در کشور هر چه زود‌تر عملی کند تا کار‌ها با سرعت و دقت بیشتری به پیش برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز