خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله واعظ ‌طبسی در دیدار وزیر امور خارجه:

تیم مذاکر‌ه‌کننده‌ مراقبت سو‌ءاستفاده دشمن از پیچیدگی مذاکرات باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۵

ذاکرات، کار بسیار مهم و دشواری بود که هم با مصالح نظام اسلامی و هم منطقه ارتباط داشت و دستاوردهای آن نشأت گرفته از مواضع تحسین برانگیز دولت ‌به‌ویژه شخص جناب آقای روحانی و تلاش‌های جنابعالی و همکاران‌تان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان خطاب به وزیر امور خارجه ‌‌گفت: با هوش سیاسی بالا، مراقب‌ باشید که دشمن از پیچیدگی مذاکرات سوء‌استفاده نکند.

به گزارش ایلنا از مشهد، آیت‌الله واعظ ‌طبسی در دیدار با ‌محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، اظهارکرد: در همه حال، برای ما مهم، رضایت مقام معظم رهبری و امام جامعه اسلامی است و بحمدلله این مسئله در جریان مذاکرات به خوبی مدنظر جنابعالی و نمایندگان کشورمان قرار داشته و دارد.

وی خطاب به ظریف با بیان اینکه همگی جریان فعالیت‌ها و مذاکرات شما را با دقت و حساسیت دنبال و برای موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان دعا می‌کردیم، افزود: مذاکرات، کار بسیار مهم و دشواری بود که هم با مصالح نظام اسلامی و هم منطقه ارتباط داشت و دستاوردهای آن نشأت گرفته از مواضع تحسین برانگیز دولت ‌به‌ویژه شخص جناب آقای روحانی و تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: شما چهره‌ای شناخته شده در اروپا و آمریکا هستید، ولی بالاخره دشمن، دشمن است و از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند؛ بایستی خیلی مراقب بود و با هوش سیاسی بالا که جنابعالی از آن بهره‌مند هستید، مراقبت کرد تا دشمن از پیچیدگی مذاکرات سوء‌استفاده نکند.

آیت‌الله واعظ طبسی با تأکید بر این مطلب که دیدگاه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور و معیار صحت و درستی همه حرکت‌ها و رفتارهاست، ابراز کرد: با توجه به تعهد و تخصص شما و همکارانتان، می‌دانیم و معتقدیم در تدابیری که اتخاذ می‌کنید، مسائل ارزشی اسلام و نظام اسلامی حفاظت خواهد شد و ان‌شاءالله عنایت الهی در همه عرصه‌ها مددکارتان خواهد بود.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان به بیان گزارشی از روند مذاکرات ژنو پرداخت.

وی قبل از این دیدار به زیارت مضجع منور رضوی مشرف شد و ساعتی را در جوار بارگاه منور حضرت رضا(ع) به زیارت و مناجات پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز