خبرگزاری کار ایران

نماینده قوچان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

دانشگاه ملی فنی و مهندسی فن‌آوری‌های نوین قوچان صاحب ردیف بودجه اختصاصی در سال ۹۳ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۱

با تلاش بسیار پس از اخذ مجوز ارتقا دانشگاه فنی و مهندسی فن آوری‌های نوین صاحب ردیف بودجه اختصاصی در لایحه بودجه سال ۹۳ کشور شد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش بسیار پس از اخذ مجوز ارتقا دانشگاه فنی و مهندسی فن‌آوری‌های نوین صاحب ردیف بودجه اختصاصی در لایحه بودجه سال ۹۳ کشور شد.

هادی شوشتری به خبرنگار ایلنا در مراسم همایش شوراهای روستای دهستان شیرین دره بخش مرکزی قوچان اظهار داشت: این تصمیم در جلسات مختلفی که توسط اینجانب با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور و با رایزنی‌های فشرده انجام شد.

وی بدون اشاره به مبلغ اعتبار پیش بینی شده برای این دانشگاه گفت: با اختصاص این ردیف بودجه در سال ۹۳ و سال‌های بعد به سرعت مشکلات تاسیسات و سخت افزاری این دانشگاه و افزایش امکانات آن حل خواهد شد.

وی همچنین از پیش بینی ردیف بودجه برای پروژه راه آهن مشهد، قوچان، بجنورد و گرگان در لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور پس از رایزنی‌های فراوان خبر داد.

وی افزود: در حال طی مراحل اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای منطقه قوچان هستیم که مراحل اصلی اخذ مجوز آن از هیئت دولت انجام گرفته است و امیدواریم با افتتاح این منطقه تحول عظیمی در منطقه حوزه اقتصاد و اشتغال ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز