خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

فعال شدن ۱۰ باشگاه اجتماعی تا پایان سال در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۵۰

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این سازمان باشگاه‌ های اجتماعی ده گانه را برای سنین و گروه‌های مختلف درنظر گرفته که محوریت و مبنای اصلی و عمده این باشگاه‌ها، مسجدمحوری است؛ تاکنون تعدادی از این باشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان سال شاهد فعال شدن همه آنها خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین باغگلی در نشست پای حرف مردم که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه ۵ و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان محله حسین‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر مشهد در این دوره با جدیت پیگیر فعال شدن بخش‌های مختلف شهرداری، به نفع مردم هستند و به صورت ویژه، گروه‌های خاص را مورد توجه قرار داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به نوجوانان و جوانان، بانوان، توانیابان و آسیب‌دیدگان اجتماعی اشاره داشت.

وی در خصوص تسهیل تشرف به بارگاه منور رضوی با اجرای طرح «قرار زیارت» افزود: با اجرای این طرح، هر هفته در یک روز خاص، اتوبوس‌هایی را درنظر گرفته‌ایم تا شهروندان را به صورت رایگان به حرم مطهر رضوی و سپس به مسجد محل سکونت منتقل کنند. شهروندان داوطلب می‌توانند با مراجعه به معاون فرهنگی منطقه، تقاضای خود را برای شرکت در این طرح و تشرف رایگان به حرم مطهر رضوی ثبت کنند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، فعال کردن مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی است، تصریح کرد: به منظور اجرای برنامه‌های مختلف می‌توان از امکانات فرهنگی این مجموعه‌ها استفاده کرد. همچنین محوریت و مبنای اصلی و عمده باشگاه‌ها، مسجدمحوری است؛ تاکنون تعدادی از این باشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان سال شاهد فعال شدن همه آنها خواهیم بود.

باغگلی با توجه به درخواست‌های مردمی برای ایجاد سالن‌های ورزشی ویژه بانوان، گفت: شهرداری مشهد آمادگی دارد تا درصورت رضایت مدارس دخترانه، نسبت به تجهیز آنها به امکانات و دستگاه‌های ورزشی اقدام کند تا در زمان تعطیلی، در اختیار عموم بانوان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز